تغدیه

  • ۰
  • ۰

بهترین و بدترین راه پیدا کردن متخصص کاشت مو خوب

به‌طور کلی بهترین راه برای پیدا کردن یک متخصص کاشت مو خوب مراجعه به یک متخصص پوست، پزشک عمومی یا سایر تخصص‌های مرتبط با پوست و مو است. و شاید بدترین راه برای پیدا کردن این متخصص و بهترین کلینیک کاشت مو در شهرتان، توجه به تبلیغات گسترده در فضای اینترنت یا تبلیغات تلوزیونی، تبلیغات محیطی در شهر‌ها و بازاریابی‌های امروزی  باشد. قبل از به دام افتادن در دام بازاریابان باید به یک نکته مهم توجه کنید:

 

دکتر کاشت مو و ترفندهای بازاریابی کلینک کاشت مو

برخی از متخصصان و جراحان کاشت مو هزینه‌های هنگفتی صرف تبلیغات و جذب مشتری می‌کنند و آن‌چنان که باید به بهداشت بیمار و سلامتی او  اهمیت نمی‌دهند. تبلیغات انبوه باعث سرازیر شدن تعداد زیادی از بیماران می‌شود و تضمینی برای ارائه خدمات مناسب وجود ندارد. برای پیدا کردن بهترین متخصص کاشت مو و بهترین کلینیک کاشت مو در شهر خود بهتر است مدت زیادی به جمع‌آوری اطلاعات بپردازید تا هزینه و وقتی که صرف کاشت می‌کنید بیهوده و بی‌نتیجه نباشد.

متخصص کاشت مو : سابقه و تحصیلات دکتر کاشت مو

در انتخاب جراح پیوند و کاشت مو ، اولین چیزی که باید به آن توجه کرد تخصص اوست. اینکه شخصی که خودش را متخصص کاشت مو معرفی می‌کند واقعا چه مدرکی دارد؟ در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن، یک این متخصص که در کلینیک کاشت مو فعالیت میکند می‌تواند یکی از دو تخصص زیر را داشته باشد:

·         متخصص پوست (dermatologist)

·         متخصص و جراح پلاستیک (plastic surgeon)

متخصص کاشت مو باید به چه تکنیک جراحی مسلط  باشد؟

بطور کلی دو تکنیک جراحی برای کاشت و ترمیم مو وجود دارد. که متخصص کاشت مو باید به هر دو این روش‌ها مسلط باشد:

·         Follicular Unit Transplantation یا بطور خلاصه (FUT)

·         Follicular Unit Extraction یا بطور خلاصه (FUE)

 

برای هر یک از روش‌های بالا مزایا و معایبی وجود دارد، بنابراین مهم است که هم شما و هم دکتر کاشت مو شما درک خوبی از هر دو تکنیک داشته باشید، بنابراین شما و دکترتان می‌توانید تصمیم بگیرید که در نهایت کدام تکنیک برای شما بهتر است.

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی