تغدیه

  • ۰
  • ۰

معایب و عوارض کاشت ابرو نیز مانند هر عمل جراحی دیگری وجود خواهد داشت اما ابرو ها یکی از قسمت هایی هستند که توجه به آن ها باعث می شود تا زیبایی فرد تا چند برابر افزایش یابد به همین علت برای افزایش زیبایی آن باید راهکارهای مناسب را در پیش گرفت. یکی از این راهکار ها این است که به بهترین پزشک کاشت ابرو مراجعه نمود تا با کاشت ابرو نواقصی که در ابروها وجود دارد اصلاح شود.بهتر است بدانید زیبا بودن ابروها میتواند زیبایی چشم ها را هم تا چند برابر افزایش دهید به همین دلیل نباید از آن غافل شد.

مزایای کاشت ابرو

مهمترین مزیت رویش دوباره ابروها از طریق عمل کاشت ابروی طبیعی آن است که آثار و نتایج آن دائمی خواهد بود. عمل کاشت ابرو این فرصت را برای شما فراهم می سازد تا یک بار برای همیشه شکل ظاهری ابروهای خود را اصلاح کنید و از این طریق، اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید.

ابروی کاشته شده، حالتی کاملاً طبیعی دارد. افرادی که به ابروها نگاه می کنند، هیچ تفاوتی بین ابروی کاشته شده و ابروی طبیعی که از قبل وجود داشته است، تشخیص نمی دهند. این یکی از مزیت‌های متعددی است که عمل کاشت ابرو نسبت به روش‌های دیگری مانند تتو یا رنگ کردن ابرو دارد. با توجه به آنکه افزایش سن اغلب باعث ریزش موی ناحیه ابروها می شود، با عمل کاشت ابرو می توانید زمان را برای همیشه به عقب بازگردانید و ظاهری شاداب‌تر داشته باشید.

عوارض کاشت ابرو به روش FUE و  SUT

جدیدترین و بهترین روش های کاشت ابرو که تا به امروز معرفی شده و در سطح دنیا انجام می شود کاشت ابرو به روش های FUE  و SUT می باشد که در این روش ها مراکز انجام کاشت ابرو می توانند بالاترین تراکم کاشت ابرو که تا به امروز دیده شده است را انجام بدهند.

خواب مو و مدل موی دلخواه فرد و همچنین خط رویش در کاشت ابرو در این روش ها به شکل مهندسی طراحی شده و با مشورت فرد مورد نظر کشیده می شود.

دیگر نباید نگران عوارض و معایب روش های قدیمی و رایج FIT و FUT  بود چرا که تمامی معایب و عوارض این روش ها برطرف شده و به نقطه قوت تبدیل شده است .کاشت ابرو به روش های FUE و SUT بدون دوران نقاهت و عوارض جانبی می باشد .شایان ذکر است که فرد متقاضی پس از انجام کاشت می تواند نتیجه کاشت ابرو و تراکم فوق العاده آن را ببیند و با روش های رایج و سنتی مقایسه کند.

بهترین پزشک کاشت ابرو

از مهمترین مواردی که برای کاشت ابرو باید به آن دقت کنید انتخاب یک متخصص کاشت مو خوب  و یا مرکز و کلینیکی است که در آن کاشت ابرو را انجام می‌دهید. اولین قدم در این موضوع سابقه کاری آن مرکز است که ترجیحا سابقه کار بالای ۱۰ سال داشته باشد دلیل آن این است که داشتن سابقه کاری بیشتر باعث تجربه کاری بیشتر و در نهایت کیفیت مطلوب کار می‌شود نکته بعدی که در این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است به روز بودن و همگام‌سازی اطلاعات و علم پزشکی با سطح دنیا است

  • ۹۸/۱۲/۰۲
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی