تغدیه

  • ۰
  • ۰

تفاوت اصلی ترمیم مو و کاشت مو در این است که در روش کاشت مو  تارهای مو همراه با پیاز مو با جراحی کاشته می شود اما در روش ترمیم تارهای موی طبیعی داخل یک پروتز کاشته و روی پوست سر فیکس می شود.

تفاوت دیگر کاشت مو و ترمیم مو این است که در کاشت مو تراکم کمتری نسبت به ترمیم مو دارد میزان تراکم مو در کاشت بستگی به بانک موی فرد دارد ولی در روش ترمیم موهر میزان تراکم و هر اندازه ای که فرد بخواهد بر روی سر فرد انجام می شود.

از تفاوت های دیگر در کاشت و ترمیم مو این می باشد که در کاشت مو دوره نقاهت دارد ولی در ترمیم مو فرد بعد از انجام می تواند به کارهای خود برسد.کاشت مو نیاز به جراحی و استراحت دارد اما در روش ترمیم مو تنها در یک جلسه ی چند ساعته انجام می شود.

در مورد دو روش کاشت مو و ترمیم مو نتیجه می شود هر دو روش تقریبا حوزه کاربرد متفاوتی دارند از این رو در شرایط مختلف می توان روش مناسب با آن موقعیت را انتخاب کرد. از آنجا که بیشتر دلایل ریزش ژنتیکی است اغلب از روش کاشت مو استفاده می شود، اما این بدان معنا نیست که روش ترمیم دچار نقص با مشکلاتی باشد. کاشت مو زمانی صورت می گیرد که فرد به محدوده سنی مورد نظر رسیده و دلیل ریزش مو تشخیص داده شده باشد و بهتر است با مشورت یک متخصص کاشت مو خوب از یک روش مناسب کاشت مو استفاده شود.

 

اما در مواقعی ممکن است به دلیل سوانح و تصادفات مثل آتش سوزی یا سوختگی و یا پارگی سر مقداری از پوست فرد دچار آسیب شود و دیگر در آن قسمت امکان رویش مو وجود نداشته باشد. بنابراین از روش ترمیم مو استفاده می شود. در ترمیم مو مهم است که ظاهر فرد تنها مناسب سنی که در آن قرار دارد نباشد و با پیر شدن فرد خط مو ترمیم شده نیز دچار تغییر گردد تا ظاهر فرد طبیعی جلوه نماید. از این رو قواعدی برای تعیین خط مو ایجاد شده است.

  • ۹۸/۱۲/۲۱
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی