تغدیه

  • ۰
  • ۰

قیمت  و هزینه بلیچینگ  دندان در منزل ( هوم بلیچینگ)

روش‌ دیگر بلیچینگ سفید کردن دندان ها در خانه یا منزل می‌باشد . قیمت این فرایند بلچینگ نسبت به قیمت بلیچینگ در مطب کمتر است و هزینه آن حدودا دو میلیون تومان ( 2.000.000 تومان) میباشد .که زیر نظر متخصص و توسط بیمار در منزل انجام می شود. در این روش دندان پزشک از دندان های شما ، قالب دقیقی تهیه میکند و از روی قالب تهیه شده تری های پلاستیکی نازک و شفافی (مانند شکل زیر) ساخته میشود . این قسمت اکثرا به لابراتوار ها سپرده میگردد ،ولی در مطب ها و کلینیک های تخصصی زیبایی در داخل خود مطب انجام می شود. در این تری پلاستیکی فضای مناسب بین دندان و وسیله پلاستیکی پیشبینی شده که ژل‌های بلیچینگ را طبق دستور پزشک در آن قرار میدهید . در نهایت پس از گذشت چند هفته و پس از استفاده از ژل مربوطه طبق دستور العمل دندانپزشک ، دندانها به سفیدی مورد نظر می‌رسند . ژل مورد استفاد ه در این روش بین ۱۶ تا بیست درصد غلظت دارند.

بیشتر بخوانید : هزینه ترمیم و زیبایی دندان

قیمت آفیس بلیچینگ

آفیس بلیچینگ دندان  به دلیل درمان موثر تر و سریعتر دارای قیمت بالاتری نسبت به هوم بلیچینگ میباشد و هزینه آن چهار میلیون تومان (4.000.000 تومان) میباشد.

قیمت آفیس و هوم بلیچینگ

نکته پایانی که توجه شما را آن جلب میکنیم اینست که بلیچینگ موفق  اکثرا از درمان آفیس بلیچینگ بعنوان استارتر (شروع کننده) و هوم بلیچینگ بعنوان تثیبت کننده ،تشکیل میگردد . بنابر این توصیه کلی این است که یا از هر دو روش استفاده کنید و یا اگر می خواهید یک روش را انتخاب کنید هوم بلیچینگ هر چند سخت تر است و اثرات آن دیر تر مشاهده می شود ، اما در نهایت مطلوب تر است.

بیشتر بخوانید : هزینه ارتودنسی دندان

  • ۰۰/۰۴/۰۲
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی