تغدیه

  • ۰
  • ۰

لیفت مژه مبحث بسیار شیرینی در دوره های آرایشگری هستش و برای مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار میگیره. ما در هنر لیفت هم با مسائل زیبایی شناختی طرف هستیم و هم به نوعی اقدام به فراهم کردن راحتی افراد میکنیم. سر و کار ما در این حرفه، آراستن و فرم دهی مژه های بالا و پایینه، به طوری که شکل خمیده و فر مانندی به مژه ها میدیم. با این کار چشمای خانم ها به شکل عجیب و هنرمندانه ای جذاب تر و زیباتر جلوه میکند. 

لیفت و اکستنشن مژه به طرز عجیبی در میان بانوان ایرانی هوا خواه پیدا کرده و هرچند که قدمت و پیشینه خوبی داره، اما با توجه به پیشرفت های اخیر حرفه آرایشگری و افزایش تعدد تکنیک های آن، شاهد به وجود آمدن انقلابی عظیم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستیم. به همین دلیل تعداد مشتریان و کسانی که به اکستنشن و لیفت مژه‌ها روی آوردن واقعا رو به افزایش هستش.

با توجه به بهبود زمینه کاری و فضای شغلی این هنر در ایران، و افزایش روز افزون مشتریاش، مجموعه الماس نشان قصد داره در این مقاله، به معرفی دوره آموزشی لیفت و اکستنشن مژه بپردازه. و علاقمندان به این هنر رو راهنمایی کنه تا با یادگیری تکنیک های مدرن و تخصصی مربوط به آرایش مژه، به راحتی وارد بازار کار اون بشن و منبع درآمد نسبتا خوبی رو برای خودشون دست و پا کنند.

بیشتر بخوانید : آموزش اکستنشن مو

هرچند که احتمالا خودتون هم میدونید لیفت و لمینت مژه چیه، اما برای اون ‌دسته از عزیزانی که آشنایی اندکی با این حرفه دارند، اجاز میخواییم که به صورت خلاصه تعریفی از لیفت و لمینت مژه رو ارائه بدیم.

“لیف مژه‌ها در اصل یک متد طبیعی آرایشیه که برای فر، طولانی، ضخیم و خوش فرم کردن  مژه ها استفاده میشه. این روش ظاهر مژه ها را نه تنها زیباتر میکند ،بلکه توجه افراد را به چشم ها نیز بیشتر میکند.”

این متد زیبایی و (حتی درمانی) برای تمام کسانی که میخوان مژه هاشون به شکل طبیعی و بدون کمک گرفتن از اکستنشن فِردار کنند، بسیار کاربردی و توصیه شده است. 

منبع : دوره های آموزش آرایشگری

  • ۰۰/۰۴/۱۶
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی