تغدیه

  • ۰
  • ۰

در طی ۳ روز اول بعد از جراحی کاشت مو توصیه می­شود از دست زدن به گرافت­ها خودداری کنید. به­مدت ۱ هفته بعد از جراحی، از انجام فعالیت­های فیزیکی شدید اجتناب و دستورالعمل­های توصیه شده جراح را به دقت رعایت کنید.

علاوه­بر این برای از بین بردن دلمه­ها از سومین روز بعد از جراحی  به­مدت ۱۵ روز سر خود را طبق دستورالعمل متخصص کاشت مو شستشو دهید.

نحوه­ی شست و شوی مو بعد از کاشت مو چگونه است؟

شستن موها به برطرف کردن دلمه­ها و همچنین بهبود فرایند بهبود کمک شایانی می­کند. در چنین شرایطی شامپو مناسب مو و همچنین لوسیون را برای شستشوی موها توصیه می­کنیم. ۳ روز بعد از کاشت موها باید مرحله شستشوی موها را آغاز کرده و طبق دستورالعمل  باید روزی یکبار به مدت ۱۵ روز موها را شست.

اگر بعد از ۱۵ روز تمام دلمه­ها برطرف شد دیگر نیازی به لوسیون نخواهید داشت و می­توانید از هر نوع شامپویی برای شستشوی موها استفاده کنید و به­آرامی با نوک انگشتان موها را با شامپو ماساژ دهید.

اگر دلمه­ها برطرف نشده باشند باید از شامپو و لوسیون­های مخصوص استفاده کنید تا کاملا از بین بروند.

تمام دلمه­ها باید حداقل ظرف ۲۰ روز ازبین بروند. ۱ ماه بعد از جراحی، معمولا مرحله خطر سپری شده و میتوان به زندگی عادی و همچنین از حوله استفاده نمود. به­مدت ۱ ماه موها باید هر روز شسته شوند.

چه چیزی باید پوشیده شود؟

از آن­جایی که بیشتر روز را مجبور به نشستن و یا درازکشیدن هستید بنابراین توصیه می­شود لباس­های راحت بپوشید.  تی­شرت­های گشاد و یا پیراهن­های آزاد بهترین پوشش هستند. علت این امر این است که این قبیل لباس­ها را بعد از جراحی می­توانید به­راحتی و بدون ساییدن نواحی اهداکننده و  تازه پیوند شده از تن خارج کنید.

برای مطالعه بیشتر :  آشنایی با بهترین متخصص کاشت مو در تهران

  • ۹۹/۰۵/۲۸
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی