تغدیه

  • ۰
  • ۰

یک جلسه کاشت مو سریع  حدود ۳ الی ۸ ساعت طول می کشد. بعد از آن پانسمانی روی سر می کشند که به مدت یک روز روی سر قرار می گیرد. بخاطر همین ، بعد از یک روز دوباره به مطب متخصص کاشت مو  مراجعه می کنید تا پانسمان از روی سر برداشته شود.

دو روز بعد از کاشت مو می توانید استحمام کنید.

اما به هیچ عنوان نباید ناحیه پیوند مو را دستکاری کنید. نگران دلمه های روی سر نباشید ، بعد از دو هفته از بین می روند. بعد از ۳ هفته با رویش موها مواجه می شود که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن عمل پیوند است.

هفته سوم موهای کاشته شده می ریزد. ممکن است موها کم پشت نشان دهند. اما نگران نباشید. این حالت شوک نامیده می شود و کاملا موقتی است. موها بعد از گذراندن دوران استراحت شروع به رشد دوباره می کنند.

پس در ماه های اول کاشت مو ، موها ظاهری نازک و کم پشت دارند اما بعد از گذراندن ۶ ماه با موهای ضخیم و پرپشت مواجه می شوید.

جدیدترین روش کاشت مو همیشه نتیجه مثبتی برای بیماران داشته است. شما نه بیمار هستید ، نه آسیبی به موهایتان وارد شده است. تنها علت کاشت مو زیبایی بیشتر و حفظ شادابی و جوانی صورت است.

  • ۹۹/۰۷/۲۹
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی