تغدیه

  • ۰
  • ۰

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع ، انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است.از طرف دیگر هزینه کاشت مو نیز یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می شود که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی های لازم در مورد آن بدست آورده شود.

همانطور که می دانید کاشت مو SUT فرآیندی است که پرطرفدار ترین روش در زمینه کاشت مو محسوب می شود چراکه در این تکنیک دیگر همانند روش های رایج و سنتی شاهده جراحی، بجا ماندن اسکار، درد، تورم و در نهایت تراکم کم را شاهد نمی باشیم.

در کلینیک های تخصصی کاشت مو در ادامه سیاست ها علمی خود با به روز رسانی کاشت مو توانست تکنیک جدید سوپر کاشت کلینیک رنسانس را در یک جلسه با نهایت تراکم ممکن و در یک جلسه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهددر این تکنیک هزینه کاشت مو بین 4.000.000 الی 8.000.000 تومان است که بر اساس وسعت ریزش مو و تعداد گرفت ها مورد نیاز و شرایط فرد متقاضی متغیر است

بیشتر بخوانید : متخصص کاشت مو کیست ؟

کاشت مو با تکنیک سوپر کاشت در یک کلینیک تخصصی کاشت مو در یک جلسه انجام می شود که می توان تا 14000 تار مو را در یک جلسه پیوند زد که این کلینیک در تعداد کاشت مو ، رکورد دار بالاترین تراکم در خاورمیانه میباشد.

منبع : https://www.noskhe.com/

 

  • ۹۹/۱۱/۲۹
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی