تغدیه

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم در مورد مزایای جراحی لاغری صحبت کنیم، باید بگوییم که این روش درمانی قادر است بسیاری از مشکلات و بیماری ها را از بدن دور کند. جراحی بای پس و جراحی اسلیو معده از جمله روش های درمانی موثری به شمار می روند، که به کاهش وزن بیمار کمک شایانی می نمایند. این دو روش درمانی در صورتی که توسط جراح متخصص و با تجربه انجام شوند، می توانند مزایای زیادی با خود به همراه داشته باشند.

از جمله مهمترین مزایای جراحی چاقی و لاغری باید به برطرف کردن مشکل نارسایی مزمن وریدی اشاره کنیم. چاقی انسان را به واریس دچار می کند. پس زمانی که شخص جراحی لاغری انجام می دهد، می تواند این مشکل را از خود دور کند. علاوه بر آن افراد چاق در بیشتر مواقع به کبد چرب دچار می شوند.پس از جراحی چاقی و لاغری می توان این مشکل حساس را نیز از بدن دور کرد.

بیشتر افرادی که لاغر هستند و یا جراحی لاغری انجام داده اند، بیان می کنند که مزایای جراحی چاقی و لاغری بسیار زیاد است.  زیرا آنها را از بروز بیماری های افسردگی و روانی دور کرده، و بیشترین خطر ابتلا به سرطان و سکته را نیز در این افراد کاهش داده است.

بیشتر بخوانید » متخصص جراحی لاغری کیست ؟

چند بیماری با جراحی لاغری بهبود می یابد؟

بیماری های زیادی هستند که پس از جراحی لاغری و چاقی از بین می روند. از جمله مهمترین آنها باید به بیماری آپنه خواب یا مشکل تنگی نفس اشاره کنیم. اصولا بیمارانی که از چاقی مفرط رنج می برند، قادر نیستند به راحتی تنفس کنند. اما پس از جراحی، از مزایای جراحی چاقی و لاغری بهره مند شده و این مشکل در بدن انها رفع می شود.

علاوه بر آن جراحی چاقی و لاغری می تواند مشکل ریفلاکس معده را نیز در بیمار برطرف کند. برخی از اشخاص چاق به بیماری بی اختیاری ادرار دچار هستند، که این دسته از افراد نیز پس از جراحی، از مزایای جراحی چاقی و لاغری برخوردار خواهند شد. پس به طور کلی جراحی های لاغری در هر نوع می تواند برای بدن مزایایی به همراه داشته باشد.

جهت محاسبه شاخص توده بدنی خود قبل از جراحی لاغری اینجا کلیک کنید.

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی