تغدیه

  • ۰
  • ۰

روش اول : دندان های سالم

دندان های نامرتب و مات سن شما را بالاتر نشان می دهد اما لبخند زدن با دندان های صاف و درخشان نشان دهنده سلامتی می باشد و چهره را زیبا و جوان می کند.سفید کردن دندان ها با خمیر دندان های سفید کننده  و محصولات دیگر برای اینکار مفید می باشد.. فقط حواس تان باشد که طبق دستورالعمل آن استفاده کنید تا آسیبی به لثه ها و دندان های تان نرسد و ایجاد حساسیت نکنند.

روش دوم: هایلایت مو

برای سرحال نشان دادن صورت تان در دوران چهل سالگی هایلایت با تناژ دو درجه روشن تر از رنگ مویتان انجام دهید و موهای تان را براق و سالم تر نشان دهید.

روش سوم: بلندی موها

مدل  مو خرد بزنید و تا سرشانه بلند کنید موی کم پشت و کوتاه چهره تان را پیرتر می کند.

بیشتر بخوانید :

روش چهارم: مانیکور کردن ناخن ها

 از لاک ناخن و انگشتر برای کمرنگ دیده شدن چروک و لکه پوستی روی دستتان استفاده کنید استفاده کنید، افرادی که دستان آن ها لاک ناخن و جواهرات دارند در نظر دیگران جوانتر دیده می شوند.

روش پنجم:ابرو و مو با رنگ روشن

برای درخشان شدن صورت گذاشتن رنگ ابرو روشن حالت خوبی به چهره می دهد، رنگ ابروی مشکی، بلوند یخی و خاکستری چهره را پیرتر نشان می دهد.رنگ مو بلوند با تن عسلی و طلایی علاوه بر زیبایی برای خانم های بالای ۳۵ سال، سن را هم کمتر می کند و پوشش خوبی برای موهای سفید و خاکستری می باشد.

منبع : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

رفرنس : آموزشگاه آرایشگری الماس نشان

  • ۰۰/۰۵/۳۱
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی