تغدیه

  • ۰
  • ۰

اگر می‌خواهید درصد موفقیت عمل اسلیو معده بیشتر شود و زودتر به نتایج دلخواه دست پیدا کنید حتما بعد از عمل به توصیه های ذکر شده توسط متخصص جراحی لاغری عمل کنید.

مواد غذایی 

بعد از عمل اسلیو معده، در مقایسه با کربوهیدرات ها و چربی ها، باید میزان پروتئین بیشتری دریافت کنید. باید در هر وعده غذایی مقادیر بالایی پروتئین بخورید. اما چرا باید دریافت پروتئین شما بالا باشد؟ چون هضم پروتئین، کمی زمانبرتر از سایر مواد مغذی دیگر است. پروتئین برای مدت بیشتری در معده باقی میماند و باعث میشود که شما کمتر احساس گرسنگی داشته باشید. در نتیجه زود به زود احساس گرسنگی به شما دست نمیدهد.

ورزش

کسانی که زیر تیغ عمل جراحی لاغری اسلیو قرار گرفته اند می توانند برای کمک به کاهش وزن بیشتر و افزایش سلامتی، تعداد زیادی از ورزش ها را امتحان کنند. نظر جراح لاغری در این خصوص بی تاثیر نیست و برای مشخص کردن نوع آن، میتوانید از جراح مشورت بگیرید. زیرا جراح لاغری با در نظر گرفتن وضعیت شما، مناسبترین حرکات و ورزش ها را به شما پیشنهاد میکند.

آب 

بدن برای انجام تمام کارها و فعالیت های خود نیازمند آب است. زمانی که شما غذا می‌خورید، بدن برای تمام فرآیندهای گوارشی از بلع گرفته تا جذب مواد مغذی آب می‌خواهد. اما شما بعد از عمل  اسلیو دیگر مثل سابق غذا نمی‌خورید، درنتیجه بدن نیز کار کمتری انجام میدهد و آب کمتری میخواهد. اما شما باید بعد از عمل آب بدن خود را تحت هر شرایطی حفظ کنید. در طول شبانه روز دست کم ۸ لیوان تا ۱۲ لیوان آب بنوشید و مطمئن شوید که هر روز این کار را انجام میدهید. دقت کنید که آب سالم بنوشید و از مصرف نوشیدنی های انرژی زا به جای آب خودداری کنید. زیرا این نوشیدنی ها هم باعث کش آمدن معده میشوند و هم کالری زیادی دارند.

عادات غذا خوردن

هدف از انجام هر عمل لاغری مثل عمل ساسی معده و یا اسلیو کاهش وزن  است. و برای رسیدن به این منظور، ما با انجام این عمل کاری می‌کنیم که شخص مبتلا به چاقی مفرط، زودتر سیر شده و اشتهایش تا آنجا که ممکن است سرکوب شود. بعد از عمل، خود به خود اشتهای شما کمتر میشود و زودتر سیر میشوید. اما اگر می‌خواهید میزان کاهش وزن شما بیشتر باشد و درصد موفقیت عمل اسلیو افزایش پیدا کند؛ به شما توصیه میشود که در طول روز تنها ۳ وعده غذای بخورید و حتما پیش از سیر شدن دست از غذا بکشید. اگر روزانه بیش از ۳ وعده غذایی میل کنید، کالری بیشتری مصرف می کنید و درنتیجه به اندازه کافی وزن کم نمی کنید.

  • ۹۹/۰۱/۲۳
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی