تغدیه

  • ۰
  • ۰

رژیم غذایی به معنای محرومیت از غذاهای خوشمزه نیست. با کمی خلاقیت و استفاده از مواد جایگزین سالم، می توان از طعم های لذیذ در عین حفظ تناسب اندام لذت برد. در این مقاله، به معرفی سس رژیمی، ساندویچ های رژیمی و پیتزاهای رژیمی می پردازیم که به شما در مسیر سلامتی و تناسب اندام کمک می کنند.

سس رژیمی

سس مایونز رژیمی: با جایگزینی روغن زیتون به جای روغن نباتی و استفاده از ماست یونانی کم چرب به جای تخم مرغ، می توانید سس مایونز رژیمی با طعمی دلچسب تهیه کنید.

سس خردل رژیمی: این سس با ترکیب خردل، عسل، سرکه سفید و ادویه جات، طعمی بی نظیر به سالاد و ساندویچ شما می دهد.

سس سالاد رژیمی: با ترکیب ماست یونانی، آبلیمو، روغن زیتون، سیر و سبزیجات معطر، می توانید سس سالاد رژیمی و خوشمزه ای تهیه کنید.

ساندویچ رژیمی

ساندویچ نان تست با مرغ گریل شده و سبزیجات: نان تست سبوس دار، مرغ گریل شده، گوجه فرنگی، خیار، کاهو و سس رژیمی، یک ساندویچ رژیمی کامل و مغذی را تشکیل می دهند.

ساندویچ نان جو با تن ماهی و سس رژیمی: نان جو، تن ماهی، سس رژیمی، گوجه فرنگی، خیار و کاهو، یک ساندویچ رژیمی و سیرکننده است.

ساندویچ نان لواش با تخم مرغ و سبزیجات: نان لواش، تخم مرغ آب پز، گوجه فرنگی، خیار، کاهو و سس رژیمی، یک ساندویچ رژیمی ساده و سریع برای صبحانه یا میان وعده است.

پیتزا رژیمی

پیتزا با نان سبوس دار و سبزیجات: نان سبوس دار، سس گوجه فرنگی کم چرب، پنیر کم چرب یا پنیر موزارلا رنده شده، قارچ، فلفل دلمه ای، پیاز و ذرت، یک پیتزا رژیمی و خوشمزه را تشکیل می دهند.

پیتزا با نان ذرت و مرغ گریل شده: نان ذرت، سس گوجه فرنگی کم چرب، مرغ گریل شده، قارچ، فلفل دلمه ای و پیاز، یک پیتزا رژیمی با طعم متفاوت است.

پیتزا با نان جو و میگو: نان جو، سس گوجه فرنگی کم چرب، میگو، قارچ، فلفل دلمه ای و پیاز، یک پیتزا رژیمی و دریایی است که طرفداران زیادی دارد.

نکاتی برای تهیه سس، ساندویچ و پیتزا رژیمی

  • از مواد اولیه تازه و باکیفیت استفاده کنید.
  • از نان های سبوس دار به جای نان های سفید استفاده کنید.
  • از سس های کم چرب یا رژیمی استفاده کنید.
  • از پنیر کم چرب یا پنیر موزارلا رنده شده به مقدار کم استفاده کنید.
  • از سبزیجات متنوع در ساندویچ و پیتزا استفاده کنید.
  • به جای سرخ کردن مواد، از روش های پخت سالم مانند گریل کردن یا بخارپز کردن استفاده کنید.

با استفاده از این ایده ها و خلاقیت خود، می توانید سس های رژیمی، ساندویچ های رژیمی و پیتزاهای رژیمی متنوع و خوشمزه ای تهیه کنید و از تناسب اندام و سلامتی خود در کنار طعم های لذیذ لذت ببرید.

منبع: https://www.sira.fit/

  • ۰۲/۱۲/۱۵
  • رعنا عنابستانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی